mandag 12. mai 2014

Produktiv?

Jeg sitter nå her med noen avrevne leddbånd og venter på at hevelsen skal gi seg. Sykmeldt i 3 uker foreløpig. Det ser ut til å bli 3 uker til. Heldigvis går mannen min til hånde - i håp om at jeg da blir fortere bra.
Det blir mye TV, krim, kryssord, zudoki og data. Det er ikke særlig produktivt.
Heldigvis har jeg en hobby som jeg kan gjøre på fanget. Med en litt mindre kniplepute, vel 40 cm i diameter, går det veldig bra å kniple små motiver. Ettersom det nettopp har vært påske, har jeg testet ut flere farger og blitt stadig bedre på å beregne trådlengder og hvordan jeg skal unngå for mange tråder som skal festes til slutt - for ikke å løse det på en fiffig måte.
Inni mellom holder jeg på med en blonde som skal pynte et forkle jeg vil bruke til sommeren på en markedsdag a la 1814.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar